Usein kysytyt kysymykset palautuksista

1 Mar 2024 11:59 PM
Sara Henriksson

Saamme paljon palautuksia koskevia kysymyksiä. Mahdollisten epäselvyyksien selvittämiseksi vastaamme yleisimpiin palautuskäsittelyämme koskeviin kysymyksiin täällä.

Jos et löydä vastausta kysymykseesi, olet tervetullut ottamaan meihin yhteyttä puhelimitse numeroon +358 (0) 4549 - 03 700 tai yhteydenottolomakkeemme https://support.missmary.com/hc/requests/new.


Puhelin on auki avoinna maanantaista perjantaihin klo 11–17 ja suljettuna lounasaikaan klo 13–14 ja arkipyhinä.


Miksi palautustani ei ole rekisteröity?
Palautukset saapuvat yleensä perille palautusosoitteeseen muutamassa päivässä, mutta niiden käsittely voi kestää jopa 2 viikkoa. Tämä johtuu siitä, että palautuskäsittely tapahtuu varastollamme Virossa. Palautusosoitteeseen saapuminen on siis vasta palautusprosessin alkuvaihe, minkä vuoksi palautuksesi rekisteröinti kestää kauemmin.

Miksi palautukseni voi palautua takaisin minulle?
Jos käytät samaa pakkausta, jossa vastaanotit tuotteesi, postikonttori saattaa skannata vanhan viivakoodin, jolloin sinusta tulee myös palautuksen vastaanottaja. Varmista siis pakettia lähettäessäsi, että vanhasta osoitetarrasta löytyvät viivakoodi ja osoitteesi on yliviivattu huolellisesti. Voit myös liimata palautusetiketin vanhan osoitetarran päälle varmistuaksesi siitä, ettei pakettisi palaudu postissa takaisin sinulle.


Miksi palautustani ei ole vastaanotettu?
Palautukset on jätettävä aina asiamiespostiin ja lähetettävä tavallisena postimerkein varustettuna postina, ei seurattavana pakettina. (Joissakin maissa toimitus on maksettu etukäteen, jolloin toimituskulut veloitetaan vastaanotettuamme palautuksen.) Jos lähetät pakettisi seurattavana lähetyksenä, paketin toimittamisessa palautusosoitteeseemme voi ilmetä ongelmia, koska henkilökuntaa ei ole aina paikalla. Seurattavat paketit on kuitattava allekirjoituksella. Mikäli henkilökuntaa ei ole paikalla, pakettia ei voida toimittaa.


Miksi minun asiakkaana on maksettava palautuskulut?
Sen sijaan, että palautuskulut sisällytettäisiin tuotteiden hintoihin, ne veloitetaan vain siinä tapauksessa, että lähetät meille palautuksen.


Mitä tapahtuu, jos tavallisena postina lähettämäni palautus katoaa?
Takaamme asiakkaillemme, että kaikki palautukset käsitellään. Huomioithan, että palautuksen käsittely voi kestää jopa 14 päivää. Jos palautustasi ei ole rekisteröity tämän ajan kuluessa, ota meihin yhteyttä!


Minkä ajan kuluessa minun on palautettava tuotteeni?
Miss Marylla saat aina 100 päivän avokaupan.

Lue blogiartikkeli täältä